Konu
giden 1.5 yıl ve o düşülen boşluk
08-09-2022, 21:39:46
#2
KsempatiK
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir kere gidiyorsa geri gelsede gelmiyor aslında.
O yüzden senin için en doğru karar susmak onun hayatından yok olmak. Bir insana en büyük ceza budur ama kendin için yapabileceğin en iyi şeyde budur.