Belki acımasızca olacak ama senden değerli birşey yok.
Bu yüzden giden için asla üzülme. Eğer ki bir hatan olsa eyvallah çok seviyorsun, pişman oldun üzül derdim ama bir insan gidiyorsa, bırakıyorsa onun için üzülmeye bile değmez
Bir arkadaş yazmış zaten en güzeli Next