uzun süreli 1.5 yıllık iliskim bitti bu iliskide en cok üzülen taraf hep bendim çok örnek var ama en basit doğum günümde ve 1 yılımızda uyudu uyanınca kutladı falan özensiz doğum günümü kutladı ben deli gibi masraf yaptım konu para degil zatne herneyse ama her gün agliyordum ama belli etmedim sırf üzülmesin diye
cok sevmek yetmiyormus abi 1.5 yılda hergün aradım sordum yazdım konustum cok ilgilendim ama olmadi erasmus projem vardi 1 ve 7 eylül arasi ev sahibiyim önceden de yurtdisina ciktim herneyse
1 eylülde bulustuk cok güzeldi yakındık harika bitti ama erasmustan herkesten ben sorumluydum yeme içme gezme plan kordinatör öğrenci bendim ve cok zordaydim bu sürecte az yazdim ve dün ellerimden gitti onu cok üzdügümü bana olan sevgisinin bitiğini ve mutlu olamadigini diyip ayrildi ama 5 6 gün önce bulusup beni canını içine sokacak dereceydi ne olduda bir anda bu kız böyle oldu yoğun olduğumu biliyor durumumuda anlamadim abilerim bi arkadasi var en yakın arkadaşının flörtü onla arkadaş gibi konuşuyolar büyük ihtimalle o aklına girdi biraz küllendirdimi bilmiyorum bana dediği şey bizden zaten olmaz ama ( olaya annem karismis bide haberim yok ) annen karışmazsa barışırdık ama uzun zamandır vardır içimde ama arkadaş olarak kalalım gibi garip cümleler kullaniyolar büyüklerim ne yapayim bi tavsiyeniz varmi vaktinizi aldiysam affola iyi geceler