abilerim zamanında gitti ve 1 saat sonra ağliyarak geri döndü bu sefer gidene dur demedim benim yasim sizlerden kücük ve gercekten biraz hassas duygularim cok garip hissediyorum boslukta gibi ama bunu birinin doldurmasını istemiyorum da