• 11-08-2022, 22:33:35
    #1
    Selamlar,
    3.Dönem kayıt yenileme tarihi Temmuz ayındaymış fakat AOL'u aradığımda bana Eylül'de demişlerdi sırf bana yanlış bilgi verildiği için kayıt yenilemeyi kaçırdım..Bazı arkadaşlara sorum olacak;

    1.Sene içerisinde 3 adet kayıt yenileme oluyormuş bu 3. kayıt yenilemeydi ek kayıt yenileme gelir mi ? af gibi ?
    2.bu sene içerisinde kaydolabilirsem aralıktaki sınava girebilme ihtimalim var mı ?
  • 11-08-2022, 22:37:13
    #2
    Ek kayıt yenileme süresi verilebilir hocam, açılacak olan kayıt zaten aralık sınavı için.
  • 11-08-2022, 22:38:08
    #3
    Açık öğretim hakkında bilgisi olan varsa izninizle bir soru sormak istiyorum. Kayıt yenilemeden bahsetmişsiniz yeni kayıt almadan farklı bir durum mu? Su anda 12.sinifim 2022-2023 eğitim döneminin 2.donemin de açığa geçeceğim. Başvurular Ocak gibi oluyormuş genelde. Doğru değil mi bu bilgiler? Yazdığınız başlığa karşılık aklıma takıldı bu tarih meselesi.
  • 11-08-2022, 22:38:57
    #4
    geçti artık maalesef. ağustos sonu- eylül başı gibi 1.dönem kayıt yenileme tarihi başlıyor duyuruları takip edin.

    dediğim tarihlerde kayıt olursanız aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. yeter ki 50 tl yatırın ve halk eğitime gidin
  • 11-08-2022, 22:40:52
    #5
    ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık öğretim hakkında bilgisi olan varsa izninizle bir soru sormak istiyorum. Kayıt yenilemeden bahsetmişsiniz yeni kayıt almadan farklı bir durum mu? Su anda 12.sinifim 2022-2023 eğitim döneminin 2.donemin de açığa geçeceğim. Başvurular Ocak gibi oluyormuş genelde. Doğru değil mi bu bilgiler? Yazdığınız başlığa karşılık aklıma takıldı bu tarih meselesi.

    ocak sonu kayıtlar açılır. bağlı olduğunuz liseden tasdikname alarak bir velinizle kayıt yaptırabilirsiniz. yeni çekilmiş biyometrik fotoğraf gerekiyor şartları zaten aynı hiç değişmiyor duyuruları ve aöl web sitesine sık sık göz atın
  • 11-08-2022, 22:40:56
    #6
    Hocam daha kayıt yenileme veya ilk kayıt başlamadı ki, eylülde başlar. O kayıt ek sınavlar içindi.
  • 11-08-2022, 22:43:14
    #7
    rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha kayıt yenileme veya ilk kayıt başlamadı ki, eylülde başlar. O kayıt ek sınavlar içindi.
    hocam doğru söylüyor. ben de ek kayıt işlemini kaçırdım.
  • 11-08-2022, 22:46:35
    #8
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçti artık maalesef. ağustos sonu- eylül başı gibi 1.dönem kayıt yenileme tarihi başlıyor duyuruları takip edin.

    dediğim tarihlerde kayıt olursanız aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. yeter ki 50 tl yatırın ve halk eğitime gidin
    şimdi sevgili hocam ben eylülde kayıt yenilersem aralıktaki sınava girebiliyor muyum ? ben normalde japonyada yaşıyorum ocak ayında dönmem gerekiyor temmuzda beni yanlış bilgilendirdikleri için kaydolamadım bi hakta iddaa edemiyorum maalesef, bu sınav benim için çok önemli çünkü sadece 5 kredim var bitirebilmek için
  • 11-08-2022, 22:50:38
    #9
    MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi sevgili hocam ben eylülde kayıt yenilersem aralıktaki sınava girebiliyor muyum ? ben normalde japonyada yaşıyorum ocak ayında dönmem gerekiyor temmuzda beni yanlış bilgilendirdikleri için kaydolamadım bi hakta iddaa edemiyorum maalesef, bu sınav benim için çok önemli çünkü sadece 5 kredim var bitirebilmek için

    eylül de kayıt yenilerseniz aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. Zorunlu dersiniz var mı bu arada ?