Selamlar,
3.Dönem kayıt yenileme tarihi Temmuz ayındaymış fakat AOL'u aradığımda bana Eylül'de demişlerdi sırf bana yanlış bilgi verildiği için kayıt yenilemeyi kaçırdım..Bazı arkadaşlara sorum olacak;
1.Sene içerisinde 3 adet kayıt yenileme oluyormuş bu 3. kayıt yenilemeydi ek kayıt yenileme gelir mi ? af gibi ?
2.bu sene içerisinde kaydolabilirsem aralıktaki sınava girebilme ihtimalim var mı ?
Açık Öğretim Lisesi Ek Kayıt Tarihleri
12
●192
- 11-08-2022, 22:33:35
- 11-08-2022, 22:38:08Açık öğretim hakkında bilgisi olan varsa izninizle bir soru sormak istiyorum. Kayıt yenilemeden bahsetmişsiniz yeni kayıt almadan farklı bir durum mu? Su anda 12.sinifim 2022-2023 eğitim döneminin 2.donemin de açığa geçeceğim. Başvurular Ocak gibi oluyormuş genelde. Doğru değil mi bu bilgiler? Yazdığınız başlığa karşılık aklıma takıldı bu tarih meselesi.
- 11-08-2022, 22:40:52ahmetfurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ocak sonu kayıtlar açılır. bağlı olduğunuz liseden tasdikname alarak bir velinizle kayıt yaptırabilirsiniz. yeni çekilmiş biyometrik fotoğraf gerekiyor şartları zaten aynı hiç değişmiyor duyuruları ve aöl web sitesine sık sık göz atın - 11-08-2022, 22:43:14hocam doğru söylüyor. ben de ek kayıt işlemini kaçırdım.rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2022, 22:46:35şimdi sevgili hocam ben eylülde kayıt yenilersem aralıktaki sınava girebiliyor muyum ? ben normalde japonyada yaşıyorum ocak ayında dönmem gerekiyor temmuzda beni yanlış bilgilendirdikleri için kaydolamadım bi hakta iddaa edemiyorum maalesef, bu sınav benim için çok önemli çünkü sadece 5 kredim var bitirebilmek içincuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2022, 22:50:38MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eylül de kayıt yenilerseniz aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. Zorunlu dersiniz var mı bu arada ?