şimdi sevgili hocam ben eylülde kayıt yenilersem aralıktaki sınava girebiliyor muyum ? ben normalde japonyada yaşıyorum ocak ayında dönmem gerekiyor temmuzda beni yanlış bilgilendirdikleri için kaydolamadım bi hakta iddaa edemiyorum maalesef, bu sınav benim için çok önemli çünkü sadece 5 kredim var bitirebilmek için
eylül de kayıt yenilerseniz aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. Zorunlu dersiniz var mı bu arada ?