Selamlar,
3.Dönem kayıt yenileme tarihi Temmuz ayındaymış fakat AOL'u aradığımda bana Eylül'de demişlerdi sırf bana yanlış bilgi verildiği için kayıt yenilemeyi kaçırdım..Bazı arkadaşlara sorum olacak;

1.Sene içerisinde 3 adet kayıt yenileme oluyormuş bu 3. kayıt yenilemeydi ek kayıt yenileme gelir mi ? af gibi ?
2.bu sene içerisinde kaydolabilirsem aralıktaki sınava girebilme ihtimalim var mı ?