rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha kayıt yenileme veya ilk kayıt başlamadı ki, eylülde başlar. O kayıt ek sınavlar içindi.
hocam doğru söylüyor. ben de ek kayıt işlemini kaçırdım.