Açık öğretim hakkında bilgisi olan varsa izninizle bir soru sormak istiyorum. Kayıt yenilemeden bahsetmişsiniz yeni kayıt almadan farklı bir durum mu? Su anda 12.sinifim 2022-2023 eğitim döneminin 2.donemin de açığa geçeceğim. Başvurular Ocak gibi oluyormuş genelde. Doğru değil mi bu bilgiler? Yazdığınız başlığa karşılık aklıma takıldı bu tarih meselesi.