• 11-08-2022, 22:57:45
    #10
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eylül de kayıt yenilerseniz aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. Zorunlu dersiniz var mı bu arada ?
    zorunlu dersim yok ama meslek lisesinden düz liseye kaydımı aldıracağım toplam 15 dönem okumuşum sanırım ilk sınavda mezun olacağım
  • 11-08-2022, 23:22:00
    #11
    rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha kayıt yenileme veya ilk kayıt başlamadı ki, eylülde başlar. O kayıt ek sınavlar içindi.
    hocam eylülde kayıt yaptıranlar aralık ayındaki sınava giremiyor diyen bir kaç kişi duydum o yüzden sordum
  • 12-08-2022, 01:15:42
    #12
    MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eylülde kayıt yaptıranlar aralık ayındaki sınava giremiyor diyen bir kaç kişi duydum o yüzden sordum
    yok öyle bir şey içiniz rahat olsun.
  • 12-08-2022, 13:22:45
    #13
    rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok öyle bir şey içiniz rahat olsun.
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim içimi rahatlattınız