cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eylül de kayıt yenilerseniz aralıkta ki sınava girebiliyorsunuz. Zorunlu dersiniz var mı bu arada ?
zorunlu dersim yok ama meslek lisesinden düz liseye kaydımı aldıracağım toplam 15 dönem okumuşum sanırım ilk sınavda mezun olacağım