rootpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha kayıt yenileme veya ilk kayıt başlamadı ki, eylülde başlar. O kayıt ek sınavlar içindi.
hocam eylülde kayıt yaptıranlar aralık ayındaki sınava giremiyor diyen bir kaç kişi duydum o yüzden sordum