MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eylülde kayıt yaptıranlar aralık ayındaki sınava giremiyor diyen bir kaç kişi duydum o yüzden sordum
yok öyle bir şey içiniz rahat olsun.