@ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^
Her şey çok güzel görünüyor, başarılarınızın devamını dilerim.
Tavsiye vermem gerekirse, ağırlığınızı kişiselleştirilebilir tema, eklenti vb. için verin derim. Yani shopify gibi tema ve eklenti sayısı fazla ve 3. parti yazılımlar ile çok daha iyi olacaktır.
@ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^
Yolunuz açık olsun. Gerçekten gurur duyuyorum.
Tavsiyeleriniz ve güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz. Bayilik için az sonra PM üzerinden ulaşıyoruz.