• 11-08-2022, 00:14:21
    #64
    VckMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel duruyor emeğinize Allah zeval vermesin hayırlı olsun hocam birgün yolumuz düşerse bi kahvenizi içeriz inşAllah 😅
    Çok teşekkürler. Tabii ki, bekleriz
  • 11-08-2022, 00:59:01
    #65
    Yakından takip ettiğim bir ekip,

    Youtube başarı videolarının daha sık olması bekliyoruz

    Hayırlı olsun bir kez daha gurur duyduk
  • 11-08-2022, 01:07:02
    #66
    luxurydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakından takip ettiğim bir ekip,

    Youtube başarı videolarının daha sık olması bekliyoruz

    Hayırlı olsun bir kez daha gurur duyduk
    Çok teşekkür ederiz, feedback alındı. 👍
  • 11-08-2022, 02:21:01
    #67
    Bayilik hakkında bilgi alabilir miyim?

    @ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^

    Yolunuz açık olsun. Gerçekten gurur duyuyorum.
  • 11-08-2022, 02:33:09
    #68
    Her şey çok güzel görünüyor, başarılarınızın devamını dilerim.
    Tavsiye vermem gerekirse, ağırlığınızı kişiselleştirilebilir tema, eklenti vb. için verin derim. Yani shopify gibi tema ve eklenti sayısı fazla ve 3. parti yazılımlar ile çok daha iyi olacaktır.
  • 11-08-2022, 07:58:23
    #69
    Yakından takipteyiz, başarılarınız daim olsun!
  • 11-08-2022, 08:08:34
    #70
    Önce hiçkimse burda bu kadar bilmezken twitterden görüp incelemiştim

    sonra bir bir konuda öneri istemişti ikası önermiştim bakabilmesi adına

    sonra r10dan yazdılar şaşırdım burda olmalarına

    reels'i düştü geçen önüme 120k beğeni almıştı
  • 11-08-2022, 08:35:02
    #71
    aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik hakkında bilgi alabilir miyim?

    @ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^

    Yolunuz açık olsun. Gerçekten gurur duyuyorum.
    Tavsiyeleriniz ve güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz. Bayilik için az sonra PM üzerinden ulaşıyoruz.

    İyi çalışmalar
  • 11-08-2022, 09:02:46
    #72
    Hayırlı olsun. Çok güzel görünüyor.