• 10-08-2022, 20:01:08
    #28
    Ülkemizi bu şekilde temsil etmek herkese nasip olmaz… Yolunuz açık olsun, çok güzel bir ofis.
  • 10-08-2022, 20:02:46
    #29
    hayırlı olsun sade ve hoş gözüküyor.
  • 10-08-2022, 20:04:53
    #30
    Başarılar dilerim hocam Allah yolunuzu inşallah açık etsin.

    Bazıları vatandaşlığını siler ofisini taşır, bazıları Avrupada bayrağımızı dalgalandrır...
  • 10-08-2022, 20:12:30
    #31
    paylaşımlı ofis mi hocam. Türkiyedeki regus gibi. aylık ücreti nedir kişi başı.
  • 10-08-2022, 20:15:50
    #32
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşımlı ofis mi hocam. Türkiyedeki regus gibi. aylık ücreti nedir kişi başı.
    Almanya ofisimiz tadilat sürecinden boya ve badanasına kadar Almanya ekibimiz tarafından yapıldı, tamamen kendimizin. Paylaşımlı ofis kullanmıyoruz.
  • 10-08-2022, 20:21:31
    #33
    Hayırlı olsun
  • 10-08-2022, 20:28:45
    #34
    Hayırlı olsun, harika bir ofis
  • 10-08-2022, 20:36:43
    #35
    Hayırlı Olsun Mustafa hocam çok sevindim.
    Başarılarının devamını diliyorum. ♥
  • 10-08-2022, 20:59:08
    #36
    İşte şimdi Almanya bizi kıskanıyor galiba. Hayırlı olsun başarılar