Almanya Ofisimizi Açtık! (İLK GÖRÜNTÜLER) ⚡
103
●14.262
- 10-08-2022, 19:42:19AdministratorAmatör derkenMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu site amatör ise diğer siteler ne?
Gayet güzel bir web sitesi. - 10-08-2022, 19:46:09Maalesef üzgünüm hocam, fikrimi belirtmek istedim ne yazik ki bu kadar global çapta bir proje için gerçekten (bana göre) geri planda durmuş tasarım.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok basit çok sade duruyor. Tabi bu benim görüşüm. Zevkler ve renkler meselesi diyelim biz buna.
Hazır beni etiketlemişsin hocam, şu konu arada kaynadı sanırım. Dün gece açmıştım ama
@Coşkun Çetin;
Bi değerlendirmeni rica ediyorum.
https://www.r10.net/off-topic/332141...me-talebi.html - 10-08-2022, 19:54:48İçi ayrı güzel, etrafındaki orman ayrı güzel. Almanya ekibinin yolu açık olsun.
Bu site amatör ise diğer siteler ne?
