Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amatör derken Bu site amatör ise diğer siteler ne?

Gayet güzel bir web sitesi.
Maalesef üzgünüm hocam, fikrimi belirtmek istedim ne yazik ki bu kadar global çapta bir proje için gerçekten (bana göre) geri planda durmuş tasarım.

Çok basit çok sade duruyor. Tabi bu benim görüşüm. Zevkler ve renkler meselesi diyelim biz buna.

Hazır beni etiketlemişsin hocam, şu konu arada kaynadı sanırım. Dün gece açmıştım ama @Coşkun Çetin;

Bi değerlendirmeni rica ediyorum. https://www.r10.net/off-topic/332141...me-talebi.html