Merhaba,
Hayırlı olsun, Türkiye'de keyifle takip ettiğim şirketler arasında umarım daha iyi yerlere gelir. Ayrıca bayilik ile ilgili belki bilgilendirici bir konu açılabilir. Her şey gönlünüzce olsun.
Almanya Ofisimizi Açtık! (İLK GÖRÜNTÜLER) ⚡
103
●14.262
- 11-08-2022, 09:05:19
- 11-08-2022, 12:04:01Çok teşekkür ederiz. Sorunuza gelince; Almanyadaki operasyonumuz diğer Avrupa ülkelerine kıyasla çok daha baskın. Halihazırda ikas altyapısıyla e-ticaret yapan birçok Alman müşterimiz mevcut. Dolayısıyla tüm bu süreci yöneten müşteri destek, satış ve yazılım ekibimizi tek merkezde toplamamız en sağlıklı çözüm oldu.alchemist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle