Bayilik hakkında bilgi alabilir miyim?

@ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^

Yolunuz açık olsun. Gerçekten gurur duyuyorum.