aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayilik hakkında bilgi alabilir miyim?

@ikas; uzunca süredir Linkedin ve diğer platformlarda takip ediyorum. Ekip çok başarılı. Ekibi büyütmek için de baya işe alım yapılıyor. İşe alım için ilanlar R10 üzerinden de paylaşılabilir bence ^^

Yolunuz açık olsun. Gerçekten gurur duyuyorum.
Tavsiyeleriniz ve güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederiz. Bayilik için az sonra PM üzerinden ulaşıyoruz.

İyi çalışmalar