• 13-10-2009, 09:25:01
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Ben girmek için çalışmıyorum zaten katip' im Allah yolunuzu açık etsin.
  • 13-10-2009, 15:34:32
    #29
    ChakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben girmek için çalışmıyorum zaten katip' im Allah yolunuzu açık etsin.
    Nerede katipsiniz..?
    Bu sene mi başladınız..?
  • 13-10-2009, 16:14:39
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bu sene başlamadım görevden ihraç edilmiştim fakat şu anda henüz yeni olarak tekrar göreve alındım sakın neden ihraç edildiniz diye sormayın icra bölümünde memur idim hesap karışıkları yüzünden

    Profilimdeki yazan yaşım doğru değildir değiştirmeyi bir türlü yapamadım malesef yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
  • 13-10-2009, 16:59:11
    #31
    acaba aranızda halkbankası sınavına giren varmı?
  • 15-11-2009, 21:08:36
    #32
    Arkadaşlar yokmudur bu sınav için çalışan..?
  • 16-11-2009, 03:02:08
    #33
    ben varım geçen sene yapılmıştı ne güzel torpilde vardı giremedim sınava darısı bu sene inşallah ama neden %80 istifa ediyor anlamadım.
  • 16-11-2009, 07:57:58
    #34
    bende merak ettim arkadaşlar ayrıntılı bilgi alabileceiğimiz bir kaynak mevcutmudur acaba;?
  • 16-11-2009, 15:18:56
    #35
    dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben varım geçen sene yapılmıştı ne güzel torpilde vardı giremedim sınava darısı bu sene inşallah ama neden %80 istifa ediyor anlamadım.
    Haziran'da bende kaybettim, mülakatta.. Bu alımda inşallah gireriz.. Torpil muhakkak olacaktır açıktan atama da.. İstifa konusu, katipliğin zor bir meslek olmasından, herkes yapamıyor..
  • 05-01-2010, 11:09:36
    #36
    80 saniyede 222 kelime yazdınız.