• 16-03-2009, 04:49:50
    #10
    Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.

    bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;

    http://rapidshare.com/files/20973018...nleri.doc.html
  • 16-03-2009, 09:40:32
    #11
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.
    bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;
    RapidShare: Easy Filehosting
    hangi ilde girceksin yaş kaç umutlumusun
  • 16-03-2009, 14:46:20
    #12
    teşekkürler kardeşim gayet güzel temiz meslek bende aratırıp girmayi düşnüyorum. inş herkes istedigi yerlere yerleşir.
  • 16-03-2009, 16:42:37
    #13
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.
    bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;
    RapidShare: Easy Filehosting
    Hangi ildesin merak ettim görüşelim seninle.
    KOgame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler kardeşim gayet güzel temiz meslek bende aratırıp girmayi düşnüyorum. inş herkes istedigi yerlere yerleşir.
    İyi yazıyorsan neden olmasın hocam .
  • 16-03-2009, 21:51:52
    #14
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi ilde girceksin yaş kaç umutlumusun
    şu en Elazığ'dayım ama gireceğim ile henüz karar vermedim. 22 yaşındayım. Umutluyum..
  • 16-03-2009, 21:52:37
    #15
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ildesin merak ettim görüşelim seninle.
    Elazığ'dayım, Ne için merak ettin
  • 16-03-2009, 21:55:36
    #16
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığ'dayım, Ne için merak ettin
    Ben de Elazığ'dayım üni mi okuyorsun burda .
  • 16-03-2009, 22:02:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
  • 16-03-2009, 22:11:18
    #18
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kelimeleri nasıl sayıyorsunuz, net üzerinden kendimizi deneyebileceğimiz bir site var mı ?
    Bir ara internette bu türden bir yarışma vardı ama şimdi hatırlamıyorum.
    İllaha yarışmaya ihtiyacın yok. 3 dk zaman tut belirlediğin metni yaz. sonra sayarsın kaç kelime olmuş.

    Bu arada nekadar elazığlı varmış forumda. Elazığ buluşmasımı yapsak napsak.