Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.
bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;
http://rapidshare.com/files/20973018...nleri.doc.html
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
43
●2.821
- 16-03-2009, 04:49:50
- 16-03-2009, 09:40:32hangi ilde girceksin yaş kaç umutlumusunbycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2009, 16:42:37Hangi ildesin merak ettim görüşelim seninle.bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yazıyorsan neden olmasın hocamKOgame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 16-03-2009, 21:51:52şu en Elazığ'dayım ama gireceğim ile henüz karar vermedim. 22 yaşındayım. Umutluyum..HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2009, 21:52:37Elazığ'dayım, Ne için merak ettinmacchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-03-2009, 21:55:36Ben de Elazığ'dayım üni mi okuyorsun burdabycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
- 16-03-2009, 22:11:18Bir ara internette bu türden bir yarışma vardı ama şimdi hatırlamıyorum.Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllaha yarışmaya ihtiyacın yok. 3 dk zaman tut belirlediğin metni yaz. sonra sayarsın kaç kelime olmuş.
Bu arada nekadar elazığlı varmış forumda. Elazığ buluşmasımı yapsak napsak.