Konu
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
16-03-2009, 14:46:20
#12
KOgame
teşekkürler kardeşim gayet güzel temiz meslek bende aratırıp girmayi düşnüyorum. inş herkes istedigi yerlere yerleşir.