Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.

bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;

http://rapidshare.com/files/20973018...nleri.doc.html