Konu
Var mı Zabıt Katipliğine Hazırlanan
16-03-2009, 04:49:50
#10
bycapslock
Bende hazırlanıyorum, ilk defa gircem.. Şu an için Q klavyede 3 dk'da ; 130 kelime yazıyorum.
bu arada bulduğum sorulmuş metinler ;
http://rapidshare.com/files/20973018...nleri.doc.html