Arkadaşlar merhaba. Annemler evi satılığa koydular ve emlakçılardan biri, biz hemen satarız demişler ve komisyon için imza atmışlar 40bin tl civarı.
Evi tanıdıklardan biri almak istiyor muş, ''yan komşuları çocuklarına'' emlakçıya haber vermeden evin satışını yaparlarsa birşey olur mu acaba?
Emlakçıyı aradan çıkarmak mümkün mü?
17
●996
- 05-08-2022, 18:22:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 05-08-2022, 18:24:54Evi satmaktan vazgeçtik biz diyebilirler bence, bilmiyorum prosedür ne şekildedir. Sonradan ev satılınca takip ederler mi ne olur ne biter bu işle ilgilenen arkadaşlar daha iyi bilirler.BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2022, 18:31:52Yok hocam, yan komşuları almak istiyormuş. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emlakçı hemen satarız deyince imzalamışlar maalesef. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmeyi okumamışlar sanırım, evi emlakçı satarsa, biz emlakçı olarak evi sattığımızı iddaa edelim diye demişler. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-08-2022, 18:33:16Evim var kiralayacağım bende aynı konudan muzdaribim aslında konuyu gördüğüm iyi oldu. Emlakçıya gidip kiraya dair sözleşme yaptık. aracılık sözleşmesi ve aynı gün akşam babamla konuştuğumda niye imzaladın dedi. Bizim sözleşmede 3 aylık süre işaretli 3 ay içinde kiracı bulamazsa sözleşme biteceği yazıyor. Babam ikna etti beni boşuna hava parası mı vereceğiz emlakçıya iptal et dedi. Aradım adamı bana sözleşmemiz var ben iptal etmem dedi. Bir daha son emlakçıya ev mev verilmez. Ev sahibinden iken dünay kadar taleplisi gelirdu. Şimdi kimse uğramıyor bile hafta da 1 anca getirirse getiriyor. Güya 3 haftada kiraya veriririz diye ağız da yapmıştı bize.
Emlakçılara siz siz olun inanmayın. Sözleşmeye imza atıldıysa ekte belirtir cayma bedeli diye ben havadan bir kira da vermek istemediğimden müşterisi olana dek bekliyorum malesef. - 05-08-2022, 18:37:01BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLibertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim değerli yorumunuz için.Dediğiniz gibi ilk gün ben sahibinden olarak ilan verdim ve 4-5 kişi aramış. 2 haftadır emlakçıda ve ne emlakçı arıyormuş nede almayı düşünen birilerini getirtiyormuş.TeknoBlogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle