Evim var kiralayacağım bende aynı konudan muzdaribim aslında konuyu gördüğüm iyi oldu. Emlakçıya gidip kiraya dair sözleşme yaptık. aracılık sözleşmesi ve aynı gün akşam babamla konuştuğumda niye imzaladın dedi. Bizim sözleşmede 3 aylık süre işaretli 3 ay içinde kiracı bulamazsa sözleşme biteceği yazıyor. Babam ikna etti beni boşuna hava parası mı vereceğiz emlakçıya iptal et dedi. Aradım adamı bana sözleşmemiz var ben iptal etmem dedi. Bir daha son emlakçıya ev mev verilmez. Ev sahibinden iken dünay kadar taleplisi gelirdu. Şimdi kimse uğramıyor bile hafta da 1 anca getirirse getiriyor. Güya 3 haftada kiraya veriririz diye ağız da yapmıştı bize.

Emlakçılara siz siz olun inanmayın. Sözleşmeye imza atıldıysa ekte belirtir cayma bedeli diye ben havadan bir kira da vermek istemediğimden müşterisi olana dek bekliyorum malesef.