BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmza atıldıysa evi emlakçılara satacaklarına dair, sıkıntı olabilir.
Yok hocam, yan komşuları almak istiyormuş. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi satmaktan vazgeçtik biz diyebilirler bence, bilmiyorum prosedür ne şekildedir. Sonradan ev satılınca takip ederler mi ne olur ne biter bu işle ilgilenen arkadaşlar daha iyi bilirler.
Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emlakçıya imza verilir mi Allah aşkına....
Emlakçı hemen satarız deyince imzalamışlar maalesef. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.

Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmza attıkları sözleşmeyi okumadılar mı? Emlakçılar uyanıktır illa cayma bedeli falan vardır.
Sözleşmeyi okumamışlar sanırım, evi emlakçı satarsa, biz emlakçı olarak evi sattığımızı iddaa edelim diye demişler. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için.