Arkadaşlar merhaba. Annemler evi satılığa koydular ve emlakçılardan biri, biz hemen satarız demişler ve komisyon için imza atmışlar 40bin tl civarı.
Evi tanıdıklardan biri almak istiyor muş, ''yan komşuları çocuklarına'' emlakçıya haber vermeden evin satışını yaparlarsa birşey olur mu acaba?