BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmza atıldıysa evi emlakçılara satacaklarına dair, sıkıntı olabilir.
Evi satmaktan vazgeçtik biz diyebilirler bence, bilmiyorum prosedür ne şekildedir. Sonradan ev satılınca takip ederler mi ne olur ne biter bu işle ilgilenen arkadaşlar daha iyi bilirler.