• 19-07-2022, 11:39:50
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?
    kemal sunalın filmindeki,sürekli artan başlık parası olayına döner hocam yalnız bu iş.sen şuanki fiyatdan hesaplıyorsun,sürekli artarak devam edicek.kredi çekip,borç alıp,arabayı önden teslim almazsan 22 yıl sonrada bu arabayı alamazsın yani
  • 19-07-2022, 11:40:43
    #29
    bittik hocam gençler iyi bir cevap verecektir.


    ev alma yok
    araba alma yok
    tatil yok
    sosyal hayat yok


    haram zıkkım olsun kim hakkıma giriyorsa

    doktor şu arabaya alamaz ee adam +30 a kadar okuyor ? ne için
  • 19-07-2022, 11:43:06
    #30
    USD
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keyifli motoru olan bir araç
    Normal i20 den daha iyi alt yapısı var bu N hyundailerin
    Fiyat olarak yorumsuz
    ne tür keyfi var efendim ?
  • 19-07-2022, 11:57:39
    #31
    3 sene öncesine kadar bu fiyatlara ferrari satılıyordu. bu hükümet önlem almıyor kendi adamlarıda işin içinde herhalde. hükümet değişmeden böyle devam eder.
  • 19-07-2022, 12:16:25
    #32
    USD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne tür keyfi var efendim ?
    Hyundai epey çalıştı bu motor üzerinde tabi yürür aksamlar yine öyle.
    204 ps 0-100 6.2 saniye
  • 19-07-2022, 12:20:13
    #33
    Bunlara bu alçaklığı yapma cesaretini alenen baştakiler veriyor yani iktidar hükümet veriyor. Halbuki Piyasa fiyatını belirle, ÖTV'yi indir. Denetime başla. Bak bakalım SARI SİTE ne yapabiliyor. Hükümet bunu kasten yaptı. Benzin neden 25 lira. Dolar neden 17.40 durumda. Millet umurlarında değil. Mülteci meselesi diğer yandan...

    Devletin bir bildiği vardır demeyin arkadaşlar çünkü Devleti devlet yönetmiyor Hükümet yönetiyor. Bu hükümetin tadı kaçtı artık çok net söylüyorum.
  • 19-07-2022, 13:51:47
    #34
    Vallahi bıktım artık şu görüntülerden. Allah belalarını versin dicem ağzım dilim varmıyor. Bu nereye kadar gidecek böyle. Aracımı sattım ilerde alırım hayaliyle yaşıyorum. Şunları görünce artık o umudumuda yitiriyorum. Umarım düzeliriz....
  • 19-07-2022, 16:32:58
    #35
    ilan numarası açıkta neden satıcı adı kapalı ?
  • 19-07-2022, 17:15:19
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eskiden sahibinden'de 1 tane bugatti vardı, rengi maviydi ve fiyatı da 800.000 TL idi hiç unutmam. Nereden nerelere geldik... Bir asgari ücretlinin bu aracı alabilmek için tamı tamına yemeden içmeden 20 yıl beklemesi gerekiyor.