Eskiden sahibinden'de 1 tane bugatti vardı, rengi maviydi ve fiyatı da 800.000 TL idi hiç unutmam. Nereden nerelere geldik... Bir asgari ücretlinin bu aracı alabilmek için tamı tamına yemeden içmeden 20 yıl beklemesi gerekiyor.