Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?
kemal sunalın filmindeki,sürekli artan başlık parası olayına döner hocam yalnız bu iş.sen şuanki fiyatdan hesaplıyorsun,sürekli artarak devam edicek.kredi çekip,borç alıp,arabayı önden teslim almazsan 22 yıl sonrada bu arabayı alamazsın yani