• 19-07-2022, 17:24:37
    #37
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?
    10.000 TL'nin 1 TL'sini bile harcamazsanız da 11 yılda alabiliyorsunuz. Tabi su bile içmeyeceksiniz. Eskiden su mu vardı millet yağmur sularını içiyordu (!)
  • 19-07-2022, 17:34:16
    #38
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Hocam bu ortamı oluşturan maalesef bu fırsatçılar değil bence. tamam hataları var ama şöyle düşün bi kaç ay önce dolar biraz daha düşük iken önsipariş veren adam verdiği fiyattan alamayacak. belki hatta yetmeyecek parası almaktan vazgeçmek zorunda kalacak. Bu ortamda aracı teslim alan o zaman yarın araç alamama korkusuyla daha fazla fiyat isteyecek. Ben bu olaya ne kadar karşıda olsam, bi ürünün belli bi fiyatı olduğunu da düşünsem kimse bana araç bulamazken, gidip alıcam diyince aldırmazken kimseye aracımı etik kurallara göre satmam.

    62.500 e aldığım arab evin önünde 60.000km yaparken 450.000 TL oldu. 1 günde olmadı bu insanlar fiyatların düşmesini beklerken oldu. O yüzden bu adamlarda haklı.

    not: ilanı açan tam bitik,tam çıkarcı, tam fırsatçı sözlerim onun gıyabında değil, daha insanlığı ölmemiş olanlara nazaran konuşuyorum.
  • 19-07-2022, 17:49:02
    #39
    Bazı arkadaşlar piyasayı oluşturanlar fırsatçılar değil, onların suçu değil yazmış.

    Benim 2018 de sıfır alırken 24 bin dolar eden aracın şu an ağır hasar kayıtlısı neden 32 bin dolar ediyor?

    Piyasaya sıfır araba basıyorlar şu an, her gün sağda solda sıfır araç yüklü tırları görmüyor musunuz?

    Onların hepsi satıldı arkadaşlar. Siz biz alamayız onları.

    Dolar artışı, pandemi döneminde yaşanan çip sıkıntısı vb şeyleri geçin arkadaşlar. Piyasanın içinden geçenler belli.

    Hükümetin al-satçıları kontrol etmemesi, bakkalın bile araç alıp satması, 10 milyon basıp bayi kapatan galericiler.

    Adamın araç ihtiyacı var bayiye daha gelmeden araçlar satılmış adam çıkarıp bu parayı veriyor alıyor. Adamın parası var, ihtiyacı var, alıyor.

    Yarın Kılıçdaroğlu çıkıp kyk gibi, araç alımlarınızı erteleyin biz başa gelince ötv yi kaldırıyoruz derse, 1 hafta sonra ötv siz araç alırsınız. Bayilerin elinde patlar hepsi ama hükümete oy verenler bu galericilerin çevresi olduğu için göze alamazlar.
  • 19-07-2022, 17:50:57
    #40
    Fiyata birşey diyemiyorum gerçekten sorunlu. Fakat araç rahat 260 yapıyor yağ gibi golf felan tokatlar
  • 19-07-2022, 18:03:32
    #41
    Yanlışım varsa düzeltin de c segment seat leon 690k fiyattan başlıyorken b segment i20 bu fiyatlara alınır mı tartışılır
  • 19-07-2022, 20:13:15
    #42
    isteyen istediği fiyata koyar günün sonun da koyulan fiyatta alıcı var ise satılır yoksa ise satılmaz fiyat aşağıya iner. Hayatınız da hiç MMO oyunun da ticaret de mi yapmadınız Yok o site yok bu site gibi şeyler bana aşırı saçma geliyor.
  • 19-07-2022, 21:45:06
    #43
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış hatırlamıyorsam bu araçtan sadece 100 adet Türkiye`de satılacaktı
    evet 100 https://otogundem.com.tr/100-adet-ge...a-bitti/16858/ adetmiş hocam o fiyatları hak etmeseler de. bayi deki fiyattan alamıyoruz ondan da böyle uçuk yazıyor insanlar maalesef
  • 19-07-2022, 21:54:45
    #44
    bu araca 1 milyon verecek kişinin aklına şüphe duyarım.
  • 19-07-2022, 22:34:33
    #45
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?
    o adamı vurup 22 yıl yatmak daha mantıklı geldi şuanda