Bazı arkadaşlar piyasayı oluşturanlar fırsatçılar değil, onların suçu değil yazmış.
Benim 2018 de sıfır alırken 24 bin dolar eden aracın şu an ağır hasar kayıtlısı neden 32 bin dolar ediyor?
Piyasaya sıfır araba basıyorlar şu an, her gün sağda solda sıfır araç yüklü tırları görmüyor musunuz?
Onların hepsi satıldı arkadaşlar. Siz biz alamayız onları.
Dolar artışı, pandemi döneminde yaşanan çip sıkıntısı vb şeyleri geçin arkadaşlar. Piyasanın içinden geçenler belli.
Hükümetin al-satçıları kontrol etmemesi, bakkalın bile araç alıp satması, 10 milyon basıp bayi kapatan galericiler.
Adamın araç ihtiyacı var bayiye daha gelmeden araçlar satılmış adam çıkarıp bu parayı veriyor alıyor. Adamın parası var, ihtiyacı var, alıyor.
Yarın Kılıçdaroğlu çıkıp kyk gibi, araç alımlarınızı erteleyin biz başa gelince ötv yi kaldırıyoruz derse, 1 hafta sonra ötv siz araç alırsınız. Bayilerin elinde patlar hepsi ama hükümete oy verenler bu galericilerin çevresi olduğu için göze alamazlar.