yanlış hatırlamıyorsam bu araçtan sadece 100 adet Türkiye`de satılacaktı
evet 100
https://otogundem.com.tr/100-adet-ge...a-bitti/16858/ adetmiş hocam o fiyatları hak etmeseler de. bayi deki fiyattan alamıyoruz ondan da böyle uçuk yazıyor insanlar maalesef