Şaka gibi ama gerçek daha neler göreceğiz!
49
●4.066
- 20-07-2022, 04:54:44Hocam bayideki fiyatın ne önemi var ki? Şimdi ben bir ekran kartı alacağım mesela. Belirledim modeli internette en ucuz hangi sitede diye araştırırken stoğu olan sitelere bakıyorum. Ki zaten stoğu olmayan sitelerde fiyatlar eski kaldığı için fiyat güncellenmemiş oluyor. Stok olmayan siteyi arayıp stok ekleyin demiyorum. Şimdi bayide de yok. Olmadığı için fiyatınında bir geçerliliği yok. Muhtemelen araç 8 ay, 10 ay sonra gelecek. E geldiğinde de sarı sitedeki fiyattan %10 düşük fiyata satışa çıkacak. Erken binmek/kullanmak isteyen olursa %10 fazla vermiş oluyor gibi bir durum var bence.
- 20-07-2022, 09:26:10Şöyle bir sıkıntı var galericilerin yaptığı sistem bu şekilde galericiler türkiyenin her ilinden birine araç almak için erkenden başvuru yapıyorlar aracı bayiden teslim alıyorlar bayide araç bulamayan kişiler ise hızlı ve beklemek istemedikleri için galerilere sıfıra yöneliyorlar galericilere sorduğunuz takdirde size söyleyeceği cevap şu olur 6 ay beklemek istiyorsanız bayiye gidin fiyata kim itiraz eder ise bu cevabı veriyorlar. Beklemek istemeyen müşteriler ise fazladan ücret ödeyip galeriden satın alıyorlar. Yani kısaca biraz fırsatcılık yapıyor galericiler.
