Hocam bayideki fiyatın ne önemi var ki? Şimdi ben bir ekran kartı alacağım mesela. Belirledim modeli internette en ucuz hangi sitede diye araştırırken stoğu olan sitelere bakıyorum. Ki zaten stoğu olmayan sitelerde fiyatlar eski kaldığı için fiyat güncellenmemiş oluyor. Stok olmayan siteyi arayıp stok ekleyin demiyorum. Şimdi bayide de yok. Olmadığı için fiyatınında bir geçerliliği yok. Muhtemelen araç 8 ay, 10 ay sonra gelecek. E geldiğinde de sarı sitedeki fiyattan %10 düşük fiyata satışa çıkacak. Erken binmek/kullanmak isteyen olursa %10 fazla vermiş oluyor gibi bir durum var bence.