Şöyle bir sıkıntı var galericilerin yaptığı sistem bu şekilde galericiler türkiyenin her ilinden birine araç almak için erkenden başvuru yapıyorlar aracı bayiden teslim alıyorlar bayide araç bulamayan kişiler ise hızlı ve beklemek istemedikleri için galerilere sıfıra yöneliyorlar galericilere sorduğunuz takdirde size söyleyeceği cevap şu olur 6 ay beklemek istiyorsanız bayiye gidin fiyata kim itiraz eder ise bu cevabı veriyorlar. Beklemek istemeyen müşteriler ise fazladan ücret ödeyip galeriden satın alıyorlar. Yani kısaca biraz fırsatcılık yapıyor galericiler.