• 19-07-2022, 09:43:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    aracın bayi fiyatı 792 bin tl





    yorumsuz kaldım manuel araç 1.5 milyon i20 ciddi şekilde ahlak sorunumuz var.
  • 19-07-2022, 09:46:01
    #2
    Ahlâk felan kalmadı bunlar resmen Allaha şirk koşuyorlar hiç korkmuyorlar hak'tan felan
  • 19-07-2022, 09:46:28
    #3
    İlanın açıklamasını az çok tahmin ediyorum;

    Eşe dosta gidecek araç, keyfe keder satılıktır. Boş muhabbet için aramayın kalp kırarım
  • 19-07-2022, 09:47:05
    #4
    Hiç insaf kalmamış
  • 19-07-2022, 09:47:58
    #5
    İşte bayide araba yok diye bu durum var.

    Geçen biri söyledi ; bayiden arabayı sıfır almış çıkarmış 400.000₺ kara geçtik diyordu. Hani araba sıfır bayiden çıktı 400.000₺ kardasın, bu nasıl olabilir ya?

    Artık araba almak eğer bir miras durumun yoksa çok zor. (Normal şekilde bir çalışan için diyorum)
  • 19-07-2022, 09:48:30
    #6
    Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?
    • OktayDurak
    • Belatrix
    • iamoznozkn
    OktayDurak, Belatrix, iamoznozkn ve 11 kişi bunu beğendi.
    14 kişi bunu beğendi.
  • 19-07-2022, 09:48:41
    #7
    Keyifli motoru olan bir araç
    Normal i20 den daha iyi alt yapısı var bu N hyundailerin
    Fiyat olarak yorumsuz
  • 19-07-2022, 09:49:07
    #8
    Bayi fiyatları pek dikkate alınmıyor artık maalesef. Çünkü bayiden araba almaya gittiğinizde araç olmadığını söylüyorlar. Size ileri bir tarih veriyor 6 ay 8 ay vs. O tarihi bekleyeceksiniz + fiyat farkı çıkıyor. Hal böyle olunca bu tür ilanlar çok görürüz daha.
  • 19-07-2022, 09:49:51
    #9
    Yine geçenlerde bir arkadaşım motor satın almak istiyor, bayi fiyatı 37.xxx TL. Ama bir kullanıcı motorunu 47.xxx TL den satmaya kalkıyor. Bu durumu anlatarak tepkisin dile getiriyor ama karşı taraftan saçma sapan yorum alınca konuşmasını kesiyor.
    Deniliyor ki;

    -İşine gelirse
    -Bayi fiyatı bu kadar sen niye bu kadara satıyorsun
    -Bayiden almaya kalktıgında 3 ay beklersin ama benden alırsan hemen yarın kapında

    diye diye gidiyor muhabbet. Bu kadar fırsatcılığa karşıyım. Herşeyi bir oluru, bir ederi vardır.

    Düzelicez inşallah be....