Yine geçenlerde bir arkadaşım motor satın almak istiyor, bayi fiyatı 37.xxx TL. Ama bir kullanıcı motorunu 47.xxx TL den satmaya kalkıyor. Bu durumu anlatarak tepkisin dile getiriyor ama karşı taraftan saçma sapan yorum alınca konuşmasını kesiyor.
Deniliyor ki;

-İşine gelirse
-Bayi fiyatı bu kadar sen niye bu kadara satıyorsun
-Bayiden almaya kalktıgında 3 ay beklersin ama benden alırsan hemen yarın kapında

diye diye gidiyor muhabbet. Bu kadar fırsatcılığa karşıyım. Herşeyi bir oluru, bir ederi vardır.

Düzelicez inşallah be....