İşte bayide araba yok diye bu durum var.
Geçen biri söyledi ; bayiden arabayı sıfır almış çıkarmış 400.000₺ kara geçtik diyordu. Hani araba sıfır bayiden çıktı 400.000₺ kardasın, bu nasıl olabilir ya?
Artık araba almak eğer bir miras durumun yoksa çok zor. (Normal şekilde bir çalışan için diyorum)