Bunlara bu alçaklığı yapma cesaretini alenen baştakiler veriyor yani iktidar hükümet veriyor. Halbuki Piyasa fiyatını belirle, ÖTV'yi indir. Denetime başla. Bak bakalım SARI SİTE ne yapabiliyor. Hükümet bunu kasten yaptı. Benzin neden 25 lira. Dolar neden 17.40 durumda. Millet umurlarında değil. Mülteci meselesi diğer yandan...
Devletin bir bildiği vardır demeyin arkadaşlar çünkü Devleti devlet yönetmiyor Hükümet yönetiyor. Bu hükümetin tadı kaçtı artık çok net söylüyorum.