• 19-07-2022, 10:30:29
    #19
    Bu saçma tartışmaların nedeni bazı arkadaşların bayi fiyatını referans alması.

    Bayinin fiyatı ürünü tedarik edemiyorsa hiç bir şey ifade etmez.

    Bayi sitesine yazdığı 0km fiyatına yarın aracın anahtarını teslim edebilse kimse 700 bin lik arabaya 710 bin lira bile vermez.
  • 19-07-2022, 10:32:48
    #20
    Ahlaksızlar....

    Hiç utanma falan da yok.

    yahu o nasıl fiyattır ya.
  • 19-07-2022, 10:35:56
    #21
    Üyeliği durduruldu
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saçma tartışmaların nedeni bazı arkadaşların bayi fiyatını referans alması.

    Bayinin fiyatı ürünü tedarik edemiyorsa hiç bir şey ifade etmez.

    Bayi sitesine yazdığı 0km fiyatına yarın aracın anahtarını teslim edebilse kimse 700 bin lik arabaya 710 bin lira bile vermez.
    Emin misin tedarik edemediğine yoksa sende mi o fiyattan satanlardan olup savunan ? Anladım sadece Türkiye tedarik edemiyor anladim
  • 19-07-2022, 10:38:17
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    132 binlira . Normal değil mi ? 1 sıfır atın hocam kolay hesaplarsınız. Son 2 yılda faiz haram diyerek 1 sıfır attılar sırtımıza. Normal yani.
    benim sırtıma bir de sahur sofrası kurdular
  • 19-07-2022, 10:42:25
    #23
    7-8 yıl önce kenarda kıyıda 15 20 bin lirası olan; çaycısından öğretmenine, öğrencisinden işçisine herkes araba alıp satmaya başladı. Haliyle herkes kar koyup sattı. Piyasada deli gibi al-sat çılgınlığı oldu. Tüm enflasyondan, dolardan, kötü ekonomiden ziyade araç piyasasının böyle saçma noktalara gelmesinin en temel sebebi budur. İşi bu olmayan herkes galerici oldu. Her el değişiminde fiyatı yükselen bir mal için yıllık enflasyonu düşünün sadece o ürün bandında. Her alan satan kar koyup satıyor. Uzun süreli binici sayısı azaldı, herkes al-satçı oldu. Devlet vergi, noter gelirlerinden ötürü buna dur demedi. Dolar-enflasyon sıkıntısı olmasa bile araç piyasasının böyle olması kaçınılmazdı.
  • 19-07-2022, 11:02:14
    #24
    Bayiden alındığında 1 sene satmama koşulu getirilsin, fiyatları o zaman görün.
  • 19-07-2022, 11:07:20
    #25
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misin tedarik edemediğine yoksa sende mi o fiyattan satanlardan olup savunan ? Anladım sadece Türkiye tedarik edemiyor anladim
    Karşı fikir beyan edene sen ocusun sen bucusun mu deniliyor sizin oralarda?

    Tabi sen de haklısın, cebine parayı koyan sabah bayiye gidip öğleden sonra anahtar ruhsat alıp çıkabilirken bu ülke insanı gerizekalı olduğu için bayide 700 bin lira olan arabanın ikinci eline 1 milyon lira veriyor.

    Önce salgın yüzünden sonra savaş yüzünden tedarik zincirleri bozulmadı zaten.

    Bunların hepsi dış mihrakların oyunu kesin.
  • 19-07-2022, 11:08:59
    #26
    Merak etmeyin arabanın bayi fiyatıda 1 2 aya kalmaz o seviyeye gelir. Zaten bayiye gitsen sıra geldiği zaman fiyatı neyse ona göre satıyor.
  • 19-07-2022, 11:26:09
    #27
    USD
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 10.000 TL maaşlı sigortalı bir işe girsem, dişimden tırnağımdan arttırıp her ay bir köşeye 5.000 TL koysam 1.325.000 TL 'yi 265 ayda topluyorum. Ki bu da 22 yıla denk geliyor. Bir araba sahibi olmak için 22 yılınızı verir misiniz ?