digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu saçma tartışmaların nedeni bazı arkadaşların bayi fiyatını referans alması.

Bayinin fiyatı ürünü tedarik edemiyorsa hiç bir şey ifade etmez.

Bayi sitesine yazdığı 0km fiyatına yarın aracın anahtarını teslim edebilse kimse 700 bin lik arabaya 710 bin lira bile vermez.
Emin misin tedarik edemediğine yoksa sende mi o fiyattan satanlardan olup savunan ? Anladım sadece Türkiye tedarik edemiyor anladim