Emin misin tedarik edemediğine yoksa sende mi o fiyattan satanlardan olup savunan ? Anladım sadece Türkiye tedarik edemiyor anladim
Karşı fikir beyan edene sen ocusun sen bucusun mu deniliyor sizin oralarda?
Tabi sen de haklısın, cebine parayı koyan sabah bayiye gidip öğleden sonra anahtar ruhsat alıp çıkabilirken bu ülke insanı gerizekalı olduğu için bayide 700 bin lira olan arabanın ikinci eline 1 milyon lira veriyor.
Önce salgın yüzünden sonra savaş yüzünden tedarik zincirleri bozulmadı zaten.
Bunların hepsi dış mihrakların oyunu kesin.