• 14-07-2022, 19:02:24
    #1
    Merhaba, son zamanlarda forumda bir sürü şikayet konusu açılıyor ortam bir sürü dolndırıcı , söz verip tutmayan , yalan söyleyen dolmuş dikkat edin son3 ayda 5 kere dolandırıldım kimseye güvenmeyin kendinizi güvene alın bu konu hakkında r10 yönetiminden bir talebim var.

    Talebim ; Forumda ücretsiz olarak bir kaç kişi aracılık hizmeti versin lütfen çünkü forumda hesap satın alıp o hesaptan bile dolndrylr.
  • 14-07-2022, 19:03:51
    #2
    bu seferde tokatçı aracılar çıkar piyasaya çift tokat atarlar daha kötü
    • msergek
    • VEA
    msergek ve VEA bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 14-07-2022, 19:04:41
    #3
    Sizin gibi ticaret yüzdem olsa asla ilk Milk olayına girmezdim sizin profilede güvenmeyip laga luga yapan biriylede ticaret yapmazdım.
  • 14-07-2022, 19:05:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    2 ucu da riskli bunun en iyisi herkes kendi önlemini almalı +100 trade olanlara veya az trade olup öncelik tanıyanlar varsa size onlardan ticaret yapmalısınız.
  • 14-07-2022, 19:06:03
    #5
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, son zamanlarda forumda bir sürü şikayet konusu açılıyor ortam bir sürü dolndırıcı , söz verip tutmayan , yalan söyleyen dolmuş dikkat edin son3 ayda 5 kere dolandırıldım kimseye güvenmeyin kendinizi güvene alın bu konu hakkında r10 yönetiminden bir talebim var.

    Talebim ; Forumda ücretsiz olarak bir kaç kişi aracılık hizmeti versin lütfen çünkü forumda hesap satın alıp o hesaptan bile dolndrylr.
    Bi ara foruma GET sistemi getirilecekti diye biliyorum, fakat sonra ne oldu takip edemedim. Gelirse hem R10 gelir elde etmiş olur hemde güven sorunları için ticaretlere escrow olarak aracılık yapmış olunur.
  • 14-07-2022, 19:08:14
    #6
    Bundan bir kaç hafta önce demiştim bence forumun bir kısmında otomatik aracılık sistemi olmalı mesela ürün konusunda anlaştık sistem parayı alacak karşıdaki ürünü teslim edecek eğer etmezse para askıya alınacak ürün teslim edilmez ise geri iade edilecek
    • VEA
    VEA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-07-2022, 19:08:25
    #7
    Geçmiş olsun hocam ama hatayı birazda kendimizde aramalıyız gafil avlanmamalıyız son 3 ayda 5 defa dolandırıldığınızı söylüyorsunuz ben 16 yıllık r10 üyeliğimle 3 defa dolandırılmadım. İyi forumlar dilerim
  • 14-07-2022, 19:14:39
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam ama hatayı birazda kendimizde aramalıyız gafil avlanmamalıyız son 3 ayda 5 defa dolandırıldığınızı söylüyorsunuz ben 16 yıllık r10 üyeliğimle 3 defa dolandırılmadım. İyi forumlar dilerim
    Aslında hatayı kendimde hep ararım ama forumda bakıyorum ticaretleri temiz adam diyorsun benim ticaretim senden fazla olsun diyor ben paramı alır teslim ederim sende almak istiyorsun böylelikle adam hesabı falan umursamayıp kaçıp gidiyor , birisi işini yapıyor yarım yamalak kabulde ediyor ama parayı vermeye gelince sıkıntı yani bir sürü sayabilirim ama hata İYİ NİYET VE TİCARET GERÇEKLEŞİTİRME İSTEĞİ.


    teşekkür ederim.
  • 14-07-2022, 19:17:35
    #9
    Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi ticaret yüzdem olsa asla ilk Milk olayına girmezdim sizin profilede güvenmeyip laga luga yapan biriylede ticaret yapmazdım.
    Aslında çok haklısın ama işte ticaret yapmaya çalışırken düzgün olunca karşıda ki kişiye güveniyorsun dolandırıldıktan sonra 2 tane daha ticarem oldu buradan onlarda bir sorun yaşamadım ne zaman ne çıkacagı belli olmuyor , çogu kişi zaten ilk teslim edeyim diyor siz güvenilirsiniz diyor ama bazıları işte farklı teşekkür ederim.