Merhaba, son zamanlarda forumda bir sürü şikayet konusu açılıyor ortam bir sürü dolndırıcı , söz verip tutmayan , yalan söyleyen dolmuş dikkat edin son3 ayda 5 kere dolandırıldım kimseye güvenmeyin kendinizi güvene alın bu konu hakkında r10 yönetiminden bir talebim var.
Talebim ; Forumda ücretsiz olarak bir kaç kişi aracılık hizmeti versin lütfen çünkü forumda hesap satın alıp o hesaptan bile dolndrylr.