Geçmiş olsun hocam ama hatayı birazda kendimizde aramalıyız gafil avlanmamalıyız son 3 ayda 5 defa dolandırıldığınızı söylüyorsunuz ben 16 yıllık r10 üyeliğimle 3 defa dolandırılmadım. İyi forumlar dilerim