Bundan bir kaç hafta önce demiştim bence forumun bir kısmında otomatik aracılık sistemi olmalı mesela ürün konusunda anlaştık sistem parayı alacak karşıdaki ürünü teslim edecek eğer etmezse para askıya alınacak ürün teslim edilmez ise geri iade edilecek