Geçmiş olsun hocam ama hatayı birazda kendimizde aramalıyız gafil avlanmamalıyız son 3 ayda 5 defa dolandırıldığınızı söylüyorsunuz ben 16 yıllık r10 üyeliğimle 3 defa dolandırılmadım. İyi forumlar dilerim
Aslında hatayı kendimde hep ararım ama forumda bakıyorum ticaretleri temiz adam diyorsun benim ticaretim senden fazla olsun diyor ben paramı alır teslim ederim sende almak istiyorsun böylelikle adam hesabı falan umursamayıp kaçıp gidiyor , birisi işini yapıyor yarım yamalak kabulde ediyor ama parayı vermeye gelince sıkıntı yani bir sürü sayabilirim ama hata İYİ NİYET VE TİCARET GERÇEKLEŞİTİRME İSTEĞİ.
teşekkür ederim.