Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, son zamanlarda forumda bir sürü şikayet konusu açılıyor ortam bir sürü dolndırıcı , söz verip tutmayan , yalan söyleyen dolmuş dikkat edin son3 ayda 5 kere dolandırıldım kimseye güvenmeyin kendinizi güvene alın bu konu hakkında r10 yönetiminden bir talebim var.

Talebim ; Forumda ücretsiz olarak bir kaç kişi aracılık hizmeti versin lütfen çünkü forumda hesap satın alıp o hesaptan bile dolndrylr.
Bi ara foruma GET sistemi getirilecekti diye biliyorum, fakat sonra ne oldu takip edemedim. Gelirse hem R10 gelir elde etmiş olur hemde güven sorunları için ticaretlere escrow olarak aracılık yapmış olunur.